Gårdagen

Igår var en intensiv dag. På morgonen gick vi på promenad i 1,5 timma. Sen började jag bygga ihop växthuset och städa undan lite hemma. Vid 13.00 ungefär kom Carin och vi satt i solen till klockan 16.00, mysigt! Jag började med middagen, åt och gick sedan ut igen för att fixa ordning det sista med växthuset.

Maria kom hit och var med Alvin medan jag åkte och träna. Efter träningen satte jag mig vid datorn och fortsatte med min ansökan till forskarutbildningen. Och den blev klar! Dock var nog klockan närmare 01.00 men strunt i det, jag hann klart iallafall! Idag ska jag samla ihop de dokument som ska bifogas, sen skickar jag den.

Spännande!


Kommentarer
Postat av: Carin

Du fick till växthuset tillslut ser jag :) Heja silvertejpen! :p

2012-03-23 @ 07:49:41
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0