Oh no..

Jag blir så trött på mig själv. Igår var jag helt inställd på att jag skulle tvätta idag (måndag). sa till Jocke att hunden kunde vara hemma eftersom jag är hemma fram till 14.00 då jag ska jobba. Jag gick ner till tvättstugan imorse med all min tvätt, såg att jag INTE hade bokat passet... Suck tänkte jag men bokade i en annan tvättstuga istället.. Fixade med tvätten gick hem och satte mig vid datorn. Läste mig vän Carins blogg och såg att hon hade skrivit att hon skulle till skolan idag... Hmm? Fan också jag hade skola idag mellan 9.00-15.00, typiskt mig! Jag gjorde samma sak för två veckor sedan...Skärpning Lina! Måste kolla min kalender på söndagkvällarna istället för måndagar! Haha..





Kommentarer
Postat av: Carin

Då kanske du också såg att jag inte varit där heller, eftersom att jag inte sovit inatt :)

2009-05-11 @ 16:21:01
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0