Tvätt-och slip dag

Idag är jag hemma och tvättar! Tycker egentligen att det är ganska kul att tvätta så man har lite ordning igen men bara det att våran tvättstuga ligger inte i samma hus utan vi måste gå ut för att tvätta, och dessutom regnar det!

Medans tvättmaskinen är igång tänkte jag att jag skulle komplettera det sista för mina kursen jag har läst nu i höst, så jag slipper göra det när de nya kurserna har börjat!

När jag är klar med pluggandet, tvätten och allt annat ska jag slipa i min klädkammare! Jag har spacklat så nu är det dags att slippas ner för att målas... Spännande va? Det är ingen som tror att jag kommer lyckas men jag ska allt visa dem hur grym jag är....Lägger ut lite före och efter bilder...

  
En av de spaklade väggaarna i garderoben

   
STÖKIGT!!!!


Men jag tror iallafall att jag kommer ha en snygg klädkammare, tänker inte avslöja hur jag tänker göra än...


/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0