Tröttheten tar över...

Fy va trött jag är! Har vart i skolan idag och halv sovit genom seminariumet. Jag gick en sväng i stan på rasten med Carin och åt på Pizza Hut, mumma! Vi va och kollade på tapeter och heminredning eftersom jag och Jocke troligtvis kommer att få den lägenhet som vi vill ha! Vi hittade massa fint!

på väg till jobbet sprang jag in i en affär och köpte en present till min älskling som fyller 22 den 6 december! Tänkte precis skriva va det var men man vet ju aldrig när han upptäcker bloggen och får reda på vad han kommer få! Haha...

Nu ska jag plugga ett tag (Nej, jag är inte hemma, är på jobbet!) sen ska jag titta på Oskyldigt dömd!





/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0