Älskar H&M

Jag har alridg tidigare vart ett stort fan av H&M men nu älskar jag dem! Jag har hittat massa fina klänningar (!) och andra saker som jag vill ha...Denna veckan kommer de två topparna (benvit/marinblå), marinblå glittriga partylinnet, vita boleron och jockes T-shirt. Måste ju beställa nåt till honom också så gnällar han inte över mina kläder...! Haha, jag älskar verkligen att beställa kläder! MAn får ju liksom paket då och då.

På lördag ska  jag ha släkt kalas, det blir mysigt sen ska jag hem till Maria och laga mat till hennes tjejmiddag hon ska ha!

Denna veckan har jag massor och göra och jag hoppas jag hinner och orkar allt. Jag ska jobba typ 30 timmar, gå i skolan typ 200 timar (nästan iallafall!) och har massa och göra med den där Avvikande beteende kursen som jag är så dum och anmäler mig till. Men den är ju bara 4 veckor och jag har snart gjort 2 veckorns arbete, känns ganska dumt och hoppa den nu, eller?!  Vet inte riktigt hur jag ska göra...Hmm..

På onsdag fyller Maria 19 (Haha!) år... Det blir skoj och fira henne men svårt och toppa med mitt firande som de fixade till mig! Haha...

Tänkte att jag skulle lägga in bilder på mina nya kläder som kommer i veckan men sidan hängde sig så jag får helt enkelt ta kort på dem senare...


/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0