Energi

Vet inte riktigt vart min energi kom ifrån med tanke hur vi har sovit de senaste dagarna... Inatt har jag bara vart upp 5 gånger.. Suck!

Idag var vi hos jasse på förmiddagen, Fikade och pratade skit. Efter det så rensade jag i kontoret, lagade kycklingsallad, tvättade tre maskiner tvätt och fixade middag. Efter det så bytte jag om och tränade på våran nya crosstrainer.. Gud vad jobbigt det är! Tack för att vi fick den förresten Carin!

Efter träning och dusch la jag Alvin för natten och ställde mig i köket och bakade.

Lär väl vara trött imorgon för jag vart igång hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Carin

Varsegod :)

2012-02-16 @ 17:33:32
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0