Härlig dag!

Idag har det vart en väldigt bra dag. Det började med en promenad på 1,5 timma med Marika + barnen. Efter det så hämtade Carin upp oss (mig och Alvin) så åkte vi in till stan. Vi åt lunch/middag på ett ställe som vi brukade äta på när vi pluggade! Väldigt mysigt! Efter det kikade vi lite i affärer. Det blev inte så mycket shopping men lite grejer fick åka med hem. Visar bilder imorgon.

När vi väl var hemma, hämtade Maria upp oss och vi åkte till Allum. Kikade även där i affärer och sedan blev det storhandling på Ica.

Nu har vi äntligen landat i soffan. Alvin har somnat och jag väntar på att Jocke ska komma från träningen.

Hörs imorgon!




Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, jag jobbar på det!! ;) Jag har ju fullt upp heeeeeeela tiden med att ta massa idolbilder med mina miljoner läsare, det står dessutom paparazzis omkring mig jämt som vill ta en bild :P

2011-09-22 @ 22:52:02
URL: http://emjay.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0