Skitmorgon!

Vilken pissmorgon! Alvin har skött sig exemplariskt, han vaknade första gången för mat vid 06.00 och somnade om vill 08.30. Och då gick vi upp. Efter det blev allt skit, bokstavligttalat! Charlie är typ dålig i magen och hade bajat på 3 ställen i huset + kissat på 2 (Kan ju tillägga att det var samma sak igårkväll!). Han är ganska sur för att han inte får vara ute + att han inte vill dela kattlåda med lillekatten längre... När jag sedan går in i badrummet så har hundjäveln kissat i kattlådan, men han kissar ju så mycket att det är kiss över hela badrummet! Och på undervåningen är det FULLT av hundhår så jag fortsätter städa med dammsugan!

Jag orkar verkligen inte ha dessa jävla djur längre. Är det någon som är intresserad så får ni gärna höra av er. Jag kan tillochmed tänkte mig att betala för att bli av med dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0