Onsdag

Nu sitter jag återigen i soffan. Vi har ätit middag (korv stroganoff och bulgur, mumma!) och jag har vart ute och joggat. Helt chockad! Andra gången på 1 vecka. Det som motiverar mig är att jag får lyssna på min spellista på spotify på jockes mobil. Utan musik hade jag aldrig sprungit! Hehe...

Alvin ligger brevid mig och är väldigt pigg eftersom han sov så länge. Men det är skönt när han somnar lite senare, för då vaknar han senare på natten.

Imorgon blir det förhoppningsvis en morgonpromenad med Marika och efter det skall jag kolla på en webbsänd disputation (en doktorand som skall få sin doktorsexamen efter 4 års studier på forskarnivå) på Göteborgs universitets hemsida. Spännande att se hur det går till, alltid bra att veta om jag någon gång får göra något sådant själv! Hoppas! :)

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0