23 år


Idag är min födelsedag. Min 23:e födelsedag. Sjukt alltså, så gammal man börjar bli. Fast på ett sätt så är det ganska skönt att bli gammal, inte för gammal såklart. Men sådär lagom gammal.

Imorse kom Carin hit med en blomma, söt som hon är. Vi drack kaffe från min nya kaffemaskin (som jag fick av Jocke igår), sen åkte vi till stan.

Dagen spenderades i skolan. Vi har haft muntliga presentationer från 12.30-17.00. Jag har min imorgon, så får alltså lida in i det sista. Blä!

Efter det åkte vi hem och jag mötte upp Jocke hemma för att åka till mamma och få ett paket. Jag fick ett par skor, bilder kommer senare. Efter paketöppningen hyrde vi film i tappen och köpte kebabtallrik med oss hem.

Nu har jag ordnat det sista i min power point presentation inför imorgon och tänkte krypa ner i sängen där Jocke sover sedan en timma tillbaka.

En mysig och vardaglig födelsedag med många grattishälsningar! På onsdag blir det kalas för familjen och kanske blir det något kul med vännerna till helgen!
 

Lina Caroline Persson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0