Torsdagen

Nu är jag hemma igen. Konferenser var helt okej.. Höjdpunkten var väl efteråt, när jag träffade min gamla lärare, Yngve.. Roligt, roligt! Mindre roligt var att blen pajade idag igen.. Hoppas på att Rickard kan se vad som egentligen är för fel på den så vi kan få sålt den...Så jobbigt när det går sönder hela tiden.. Suck.. Som tur vad så muntrade Carin upp mig med en för tidig fredagsfika.. Du är en ängel Carin <3

Imorgon väntar en mycket spännande dag, får se hur det går! Är mycket nervös iallafal...

Nu ska jag byta om till myskläder och laga thaimat til middag..



Kommentarer
Postat av: Carin

Ah, visst är jag världens bästaste Gråbo-tjej!? :) Dessutom tycker jag att du själv också är en ängel! Så det så. Puss

2010-05-27 @ 18:38:05
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0