Sista helgen i maj

Helgen i korthet:

Fredags
var jag ju på anställningintervju. Efter det så var Maria och Karin hos mig och vi drack vin och pratade.. Trevligt! Killarna joinade oss senare och vi gick vidare...


Jag använde min nya klänning från bubbleroom.se



.. Och Maria blev ormbiten av Rickards orm! Så jäkla läskigt... Jag flög upp i taket som spiderman typ! Usch... tänkte övervinna min ormrädsla med efter i fredags så är det ännu värre! Blää...


 lördagen svaknade vi bakfulla som attans, men vi åkte in till stan och gick på Monsterjam och Liseberg, med  Jockes familj + flickvänner. Varm och trevligt var det.. Efter den dagen så bada jag inte i pengar direkt, men däremot i choklad efter två stjärnvinster! Haha!




Söndagen var lugn. Jag och Maria var i Allum och snäll som hon är, jöd hon mig på Mc donalds mat, vilket jag absolut inte behöver efter en helg med bara rödvin och choklad! Haha.. På kvällen grillade jag och Jocke och tittade på en film!

Perfekt helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0