Effektivitet

Nu har jag hunnit skicka in min sista psykologitenta för terminen. Upptäckte att det fanns fler frågor som skulle besvaras under ett annat delmoment, men jag tar tag i det nästa vecka. Jag har även skickat in min sista tenta på lärarprogrammet för denna terminen, hoppas att den blev bra! Kändes så iallafall...

Jag har skrivit klart mitt cv och skirivt ut alla min kursintyg inför intervjun på fredag. Som jag är allmänt stressad över, hoppas på att det går bra...

Imorgon väntar en konferens på Hjällobskolan mellan 9-13 därefter redovisning av våra valbara böcker som vi läst under kursens gång..

Men nu blir det sängen, hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Carin

Klart den vart bra, det är ju DU som skrivit den :) Puss

2010-05-26 @ 23:08:23
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0