Effektivitet

Hör och häpna bloggen, idag har jag: Kört Jocke till jobbet, handlat mat, städat, skickat en kort resumè om en bok till mig basgrupp, skrivit klart min rapport, ätit lunch och druckit 4 koppar kaffe.. Och klockan är 12.28! Det där är effektivitet, det gillar jag...

Nu ska jag baka en sockerkaka till min käraste, sminka mig, läsa en bok, köpa spån till hästarna och sedan hämta Jocke från jobbet.

Vilken dag, slår vad om att det är beroccatabletterna som gör sin verkan...och kaffet kanske..Men vad gör det, jag är ju pigg iallafall..





Kommentarer
Postat av: Carin

haha. Lina, du är CP! Du kommer dö av koffeinkickar :D Puss

2010-03-11 @ 12:48:06
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0