17 mars

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och sedan krypa ner i sängen. Det har inte vart en sån händelserik dag idag, men jag har fått gjort en del viktiga saker. Jag har gått med i två organisationer, gått med i en verksamhetspool för olika kanpanjer med rädda barnen, hämtat mitt nya skrivbord, städat, pluggat i några timmar på min examinationsuppgift och fått många nya ideèr.

Men nu äntligen så tänker jag varva ner och ta nya tag inför morgondagen som ser ut ungefär som denna!

Förresten så ser jag fram emot helgen, ska nämligen dricka vin med Maria, vet inte vad som betyder mest; vinet eller Maria? ;)




Jag och Maria i Sälen 2006! Saknar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0