Dagens

Igår var en stressande dag. Jag jobbade 8.00-16.00 sedan åkte jag genast hem och hämtade ombyte för att åka till Linda på avslutning i innebandyn. Innan det åkte jag ner till mormor och tänkte hjälpa henne klippa gräset, men hon hade redan hunnit göra det. Jag åkte till Linda och var inte hemma förrens 21.30. Då åt jag middag och fortsatte på min hemtenta i kognitionsvetenskap, som jag faktiskt hann färdigt med. Nu är den inskickad!

Dagen ser för övrigt ut såhär:
-10.00-12.00 Utvärdering av kursen och inlämning av tentan
-12.00-12.30 Lunch med basgruppen
-12.30-15.00 (?) Fika med Karin och lämna en bok i statsbiblioteket
-16.00-... Göra ett ärende åt mormor i Bergsjön och lämna en bok på Hjällbos bibliotek

Sedan skall jag hem och kasta mig på gräsmattan och soooola!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0