Melodifestivalen

Tävling till melodifestivalen:

Anledningen till att jag ska vinna biljetter till melodofestivalen är att min mamma är en avgudare av denna festival. Hon har i alla år (Så länge jag kan minnas) velat köpa biljetter men har aldrig riktigt fått tummen ur och unnat sig själv detta. Hon har länge önskar att få gå på deltävligarna, för att "det skulle duga/bättre än inget"- Så därför skulle jag som den underbara dottern jag är ;-) , verkligen vilja bjuda min kära mamma på en underbar helg i Stockholm, vilket jag inte hade kunnat göra om jag inte vann biljetterna eftersom jag studerar. Så här är min motivering till varför just jag (vi) ska vinna biljetterna! 

/Lina

Var med och tävla! https://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0