Sen dag

Nu har jag läst lite bloggar, kollar mejlen, ätit middag och fejsbookat. Slutade 18.00 på min vfu idag, då blir hela dagen förskjuten...Tänkte sätta igång med plugget och listan är lång:

Lärarprogramet: Skriva om cirkelteori.
Kognitionsvetenskap: Tema 4.
Psykologiska testning: Examinationsuppgift + 3 föreläsningar.

+ Att min plan var att skriva lite om hur jag vill lägga upp min c-uppsats som ska skrivas till hösten. Men först blir det "lärarplugg"!




Ps. Förresten så fick jag hem mitt paket från Nelly.se idag och skall visa grejorna lite senare ikväll, efter plugget... Ds.




Kommentarer
Postat av: Maria

Nice! Jag vill se dina kläder :) :)

2010-04-22 @ 07:14:20
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0