Onsdag

Jag har tagit tag i mig själv och försökt göra det till en bättre dag. Och lyckats. Jag har gjort en årsbudget över vår ekonomi, mycket stolt! Jag har läst (inte så noga men ändå!) all litteratur till imorgon, dessutom är jag klar med de två valbara böckerna som vi ska ha läst till mitten av maj (Jag vet jag är ute i god tid, men det är väl bäst det!). Jag har vart och tränat och skall nu sätta igång och plugga kognitionsvetenskap.


Ps. Fast så duktig är jag inte egentligen så att jag pluggar kognitionsvetenskap hela natten, med det är en jäkligt bra ursäkt till sambon. Skall jag vara ärlig så väntar jag på att klockan skall blir 00.00 så jag kan logga in på Nelly.se`s sommarrea!! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0