Sunkig lägenhet

Nyss hemkommen från en kort skoldag idag. Väldigt skönt då vi har mycket plugg just nu men jag tycker faktiskt att det är ganska roligt... Det är lite enklare att plugga då. Imorgon ska jag spendera dagen i Jockes lägenhet och plugga hela dagen. Ska bli skönt att försöka bli färdig med det mesta innan helgen så man kan få vara lite ledig.

Igår var jag och kollade på en lägenhet i Gråbo, men jag tror inte att det var nåt för mig, den var sunkig och inrökt. Men jag ska kolla på en likadan på tisdag och hoppas att den kommer vara fräshare..Men vi får väl se.

Ikväll ska jag spela innebandy, sååå kul! Men nu måste jag läsa mina böcker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0