Back from work

Nu är jag hemma från jobbet och träningen. Var grymt kul att spela idag, hade en del överskottsenergi och ilska att få ur mig.

Sitter i min bäddsoffa i stugan och tänkte sätta på filmen "män som hatar kvinnor". Jag är nog förmodlugen den sista människan på denna planeten som ser filmen..Eller?

Snart ska vi till Malmö och hälsa på Sanna, jag längtar såå himla mycket, det ska bli så skönt att bara komma härifrån ett tag, trots att det bara är över helgen. Funderar nästan på att stänga av mobilen över helgen så ingen kan nå mig...Tål att tänkas på iallafall..




God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lääängtar med till Malmö!! :) Dom tre bästa brudarna kommer göra stan osäker! ;)

2009-09-15 @ 11:49:57
Postat av: Carin

Du, jag såg Män som hatar Kvinnor i fredags - vad tyckte du? den var ganska seg i början i alla fall, eller hur?



Call me!

2009-09-15 @ 13:37:03
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0