Tisdag

Idag har jag och Maria vart på Backaplan. Vi åt tacobuffe och shoppade...lite. Jag köpte underkläder och en ögonbrynspenna (min gamla har jag nog haft i 2 år!), jag hittade även en kappa på Cubus som jag funderar på att köpa, endast 600 kronor.  Efter det så åkte vi hem och Jocke hämtade upp mig och körde mig hem till honom. Just nu sitter jag och kollar på Ugly Betty i väntan på Desperate housewives, ensam utan mina vänner som har annat för sig! Haha! Men det är okej, jag spendrar gärna våra traditionella tisdagskvällar ensam, heeelt okej för mig...



Kommentarer
Postat av: sanna

jag tänkte iaf på dig under programmet!!! saknar dig!!!

2009-10-07 @ 01:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0