Helgen

Denna helg har vart lugn och skönt. Vilket jag behövde.


Fredags jobbade jag kväll och åkte hem och kollade på Johan Falk filmen (Inte den som jag var med i ;))

Lördags körde jag mormor till Kode till en veterinär. Efter det tränade jag och sedan kollade jag och Jocke på fotboll hemma hos honom (förlåt Milla, somnade och glömde ringa er!)

Söndags spelade jag match mot Skår, förlorade dock (5-6), men jag gjorde 2 mål! Efter det var det film mys.


Idag har jag och Carin vart på handledning i skolan, det gick bra, men vi har en del att göra! Jag har precis skrivit en to-do lista över denna veckan, har bara 16 punkter kvar att bocka av... SUCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0