Work work


Nu är det dags för jobb igen. Ska åka om 1 timma, måste hinna plugga lite psykologi under jobb tiden eftersom nästa tenta närmar sig, men det klarar jag!

Imorgon kommer Carin till mig och vi ska sammanställa alla våra barnintervjuer som vi gjort. Det ska bli skönt att äntligen få skriva något vettigt och slippa "workshops" och sånt töntigt i skolan.... Inte riktigt min grej. På tal om det så sviker jag dig, Carin, nästa torsdag när vi har undervisningsseminarium. Jag har "tenta" om någon frågar...Förlåt!



Kommentarer
Postat av: Carin

Ja, det är inte mitt betyg som drabbas så ;) Du får göra vad du vill, strumpan! Puss

2009-05-18 @ 13:58:29
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0