Hotbrev

Ni som känner mig väl vet att jag gillar att skriva klagobrev, fast att det sällan blir av men nu har jag just skickat iväg ett till västtrafik. Skulle nog vart lite mer elak när jag läser det igen, men får väl skicka fler ifall de ber om det! Haha...

"Hej!
Jag heter Lina Person och reser dagligen med västtrafik, dels för att jag inte har körkort och dels för att jag bor nära göteborgs centrum.


Jag har under flertal tillfällen blivit mycket besviken på er och ert arbete.
1. Dålig information vid försenade (inställda) spårvagnar från Hjällbo.
2. Otroligt dåligt att sms tjänsten inte gäller i Lerums kommun. Anledning?!
3. 78: ans chafförer är oftast (hemskt att säga!) otrevliga och dåligt bemötande.
4. Trots att det är DYRT att åka med västtrafik är 78:ans bussar i dåligt skick (eller så har jag otur varje gång).
5. Dåligt att man inte kan använda Göteborgs månadskort och "läggatill" kuponger från Lerumskommun med tåget (lördag natt 16/5)


Det är inte konstigt att många människor väljer att ta bilen istället för att åka kommunalt! Det kommer jag också göra! Det är inte värt att betala för denna dåliga service..."

Vad säger ni? Ber dom om förlåtelse, de borde  göra det, för sitt eget bästa...Kan tillägga att det är bra för själen att göra sig av med negativ energi, testa själva, skriv hotbrev!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, du är rolig du.

"Testa själva, skriv hotbrev!"

2009-05-18 @ 19:59:36
URL: http://idaemmaloviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0