Träning

Sitter vid datorn hos mamma och pappa med en filt runt mig eftersom det är 15 grader här inne! Jag vet nämligen inte hur man ska göra för att elda i kaminen... Men men dom kommer hem från Branäs imon så då åker jag hem igen, till min varma lägenhet.

Det blev ingen pubkväll igår, han göra iordning mig och dricka några glas vin sen blev det sura miner, så jag gick och la mig vid halv 11, det var väl lika bra det eftersom jag ska träna nu klockan 1.

Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag, inte mer än att kolla på melodifestivalen och slappa i soffan... Måste hem och ladda min telefon eftersom laddaren sitter fast (!) i uttaget så kan jag inte ta med mig den någonstans... Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0