Hundar

Som ni kanske vet har min kära sambo köpt en hund, en hund som jag inte kommer så bra överrens med. Men iallafall så går jag ut med den ibland (!) och en sak som ALLTID händer är att andra hundägare kommer fram och ska "hälsa"! Jag blir sååå irriterad! Här är några saker som jag funderat på:

1. Hur vet hon (i detta fall en tjej) att dom vill "hälsa"?
2. Hur vet hon att jag har lust att prata hundar med henne när jag för tillfället inte föredrar fyrbenta saker?
3. "Dom är kompisar", var också som en kommentar som jag fick på en promenad, hur vet hon det?

Sen så står hon (samma person som tidigare) i fönstret VARJE gång jag är ute och glor med sin hund!
-"Titta Deki, där är din kompis, gillar du din kompis blablabla..." , säger hon till hunden. Att jag inte DÖR! Nästa gång hon står där ska jag vända mig om och peka fuck you.. Haha det hade vart roligt faktiskt...

Bara för att man håller i ett koppel med en duntuss i änden gör det INTE okej att prata med andra... Lite osocialt men blir väldigt irriterad ibland alltså!

Det är precis som om jag skulle gå fram till någon som har samma Everest jacka som jag och säga; Dom ska bara hälsa lite, dom är kompisar! Hur skulle det se ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0