Ingen tårgas på krogen

Förlåt för en dålig uppdatering, igen! Eftersom Jocke har en hund hemma så har denna kära hund ätit upp antennen på modemet, lite pinsamt att erkänna detta för bredbandsbolaget. Sa dock att jag hade "tappat" det i golvet ocj vi får ett nytt imorgon...

Igår skulle vi på student fest på Parkan, efter många om och men bar jag pch Sanna av till Chez istället...Kan ju bara rekomendera att inte ha olaglig tårgas i väskan när man ska till Parkan eftersom de har metalldetektorer där! Haha, men vi är ju påhittiga så det löste sig fint....

Ska jobba i 1 tima till sen ska jag hem och sova, är så himla trött idag kom hem vid 02.00 och vaknade 08.00 i morse...Men inatt kommer jag sova skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0