Star bowling, träningsvärk och Disney on ice

Star bowling

Denna helgen har jag gjort en massa roliga saker. I fredags satt vi i skolan och plugagde på våret projektarbete (det var inte så kul men...) sen åkte jag hem och väntadepå att Carin och Maria skulle kommatill mig innan jag och Carin skulle till Star bowling och möta några tjejer från klassen. Medans vi förfestade så spelade vi Wii för att öva upp våra bowling vanor; första omgången förlorade jag men sista vann jag! Jag blev tillochmed PRO....

Gick inte så vidare bra på den RIKTIGA bowlingen men roligt var det iallafall. Jag Carin och Ceclia gick vidare till Vicktora senare där det var sjukt mycket folk... Efter att tag gick Cecilia hem och jag och Carin drog till Nefertiti. Ganska kul faktiskt men skumma människor!



Sofia, Cecilia och Alex på Star Bowling


Carin och Malin på Star bowling



Dagen efter vakade jag med hemsk träningsvärk! Inte så bakfull vilket var tur eftersom jag skulle träna innebandy för första gången men några tjejer i Olofstorp. Det var verkligen jättekul men såååå jobbigt, jaghar verklogen dålig kondis.. men det är väl bara att träna!

Disney on ice
På söndagen åkte jag hem till Cecilia men basgruppen och gjorde det sista på vårt arbete, sedan mötte jag Ida (sys), Maria och Sanna vid Scandinavium. Vi skulle ju såklart (tillsammans med alla 5-åriga tjejer i Göteborg) på
Disney on ice -Princess. Det var jätte fint så man rös (eller frös?!) hela tiden.....lite tårar kanske men det visar man inte nån annan. Haha!


Kvällens höjdpunkt; Askungen




"Va en väl en bal på slottet..."



Sanna men sin "Askungen-mugg" och Maria, båda helt imponerade!


Idafrida



/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0