Fröken Olsson

Nu är jag på jobbet och ska jobba kväll, jag har precis tränat innebandy och är grym! Not...

Har haft full rulle idag så jag har knappt hunnit kolla min mejl. Jag har kompletterat det sista på arbetet tillsammans med Cecilia i skolan, vilket var väldigt skönt vå vi kan skicka in det!

Sen gick jag och Carin och åt lunch på ett litet ställe i stan ( vet inte vad de heter, men mysigt är det). Jag frös så himla mycket så vi gick sedan till fröken olsson och drack kaffe (eller jag drack varm choklad med grädde men är man 21 är det lite pinsamt att erkänna!). det var mysigt och det va den godaste kaffen (chokladen!) på länge...Perfekt avslutning på våran kurs!

Jag sitter och försöker ragga böcker på internet som jag behöver till mina kursen jag ska läsa...typ 7 böcker till den kursen på lärarprogrammet (totalt 1762 kronor!) och sen har jag kommit in på en extra kurs som jag sökt (Yeey) och den boken kostar 738 kronor ny! Sjukt dyrt med kurslitteratur...


Mys på Fröken Olsson kafe



/Lina

Kommentarer
Postat av: Carin

Nästa gång Lina, då lunchar vi på Fröken Olsson, jag vill ha deras salladsbuffé med Couscoussallad! :p

2009-01-17 @ 18:05:12
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0