Bakfulla människor kan inte spela innebandy!

I fredags var Sanna hos mig och vi kolade på let`s dance, drack lite vin och  pratade... Sedan blev det utgång til Nef. Jättekul, det vär väldigt längesen som det var riktigt roligt ute..Jag tog sista spårvagnen hem och var hemma vid halv 5. Klockan 11.00 ringde klockan och jag skulle upp och träna men hade mega ont i huvudet! Men jag drog mig själv till idrottshallen men älrigt talat ska man inte spela innebandy bakfull! Fyyy, va hemskt det var! Jag kallsvettades, flåsade (mer än vanligt) och höll på och spy... Blää!

Sitter på jobebt nu och ska jobba till 22.00, samma sak imon kväll.. Sanna och Maria ska eventuellt ut imon men jag pallar nog inte och vara bakfull på träningen en lördag till...Haha..

/Lina 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Såklart att du pallar ;)

2009-01-29 @ 19:42:01
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0