Svinstia

är just vad det är hemma hos oss nu! Fy va jobbigt när de renoverar över allt! Hallen, köket och toaletten. Snart datarummet också...Vardagsrummet och sovrummet är klart men jag lägger inte upp några bilder på hur det ser ut just nu, haha!

Kom nyss hem från jobbet och är mega trött, det har varit en lugn kväll men man blir ändå seg. Jocke är inte hemma nu och kommer hem i morgon på morgonen eftersom han jobbar extra...

Idag när jag skulle gå på bussen så var det en tant (många av dom här i hjällbo!) som trängde sig före en kille och han blängde på henne...Bussen hade inte stannat än då.  Sen gick hon och ställde sig framför mig! Men när bussen kom fortsatte den köra längre fram, ända fram till mig....Men va händer då? Jo, den där tanten trycker sig före mig och går på bussen...Nästa gång det händer ska jag knuffa henne...hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0