Megatrött

Jag är sååå himla trött, min kropp är som en degklump... Och det är måndag idag! ÅNGEST!  Har precis kommit hem från jobbet och har precis badat. Ska upp igen imorgon halv 7 för att åka till VFU:n men imorgon ska jag inte till jobbet efteråt, jag ska hem och träffa Maria och Sanna. Vi ska äta  semlor och jäsa i soffan..Längtar redan...

På onsdag ska jag handla till våran efterlängtade tjejmiddag och menyn förblir hemlig...Sanna skvallra inte! Men gott kommer det bli...





Lycka till imorgon Maria förresten, hejar på dig!






Kommentarer
Postat av: Sanna

opsi...har redan lagt ut det på bloggen :P

2009-02-23 @ 23:39:26
URL: http://sannamariabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0