Frukost 2 gånger

Ska snart åka till skolan, jag som va inställd på att vara hemma och plugga idag! Kom på sent igår kväll att jag har skola idag. Jag gick upp vid 7 och ringde Carin (som sov, förlåt!) men hon sa att jag började 13.00! Suck... Men men nu är jag vaken och har ätit frukost 2 gånger... Jag är så himla hungrig på morgonen alltså! Min mage gör ont så hungrig jag är! Fyy... Men tro det eller ej så är jag redan hungrig igen...Haha..

Ska sitta i biblioteket med min nylagade bärbara dator och plugga fram till 13.00 sen skola, och sen till Sanna (eller mig) eftersom det är våran hederliga tisdag idag... Idag blir det fiskgryta! Mumma...

Funderar på att gå till Ica och köpta ingredienserna till mintkyssar, eftersom Sanna är så sugen på "fågelbajs" som hon kallar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0