21

Igår låg jag i sängen hela kvällen, från 15.00 till 22.00 och sen sov jag såklart. Det var så himla skönt att ligga i soffan och kolla på tv! Börjar nog bli sjuk tror jag men vill inte det eftersom jag ska spela innebandy imon och på lördag...

Idag har jag tvättar pch vart pch köpt nya träningskl'äder och tryckt mitt namn på! Töntigt va, men 'rligt taöat har jag alltid velat ha mitt namn på ryggen, har vart så avis på alla fotbolls, handbolls och innebandy tjejer som har det, så jag tog saken i egna händer! Bilder kommer...

Lite roligt var det när vi skulle göra trycket, jag har ju aldrig haft ett nummer (eftersom jag aldrig spelat i ett lag) så jag fick hitta på en siffra, hur lätt är det?

Innebandykassören: Vilket nummer har du då?
Jag: Eh, ta 12.
Jocke: Va? 12...va töntigt. Ta typ 100...
Jag: Nej, inte 100, jag vill ha typ 99 eller nej ta 21. Jag är 21! Perfa!
Innebandykassören: Haha, eh okej...är du säker?!

Jaja, men det blev väldigt fint, guld siffor och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0