Påskhelgen

Denna helg har varit mycket rolig. Jag har inte pluggat eller jobbat någonting, vilket vart väldigt skön. I torsdags var vi ju på Fast and Furious och den var faktiskt inte bra, alla säger att det är en av de bästa filmerna men jag håller inte med!

I fredag var vi på bamboo; Jag, Ida, mamma och Catta. Har inte så många bilder, snodde några från Idas blogg. Bland annat på mig och Buddah...


 


På lördagen så tog vi en tripp till IKEA och eftersom jag har shoppingförbud (Nej, jag har inte brutit mitt löfte än!) fick Jocke betala och han köpte 12 glas som vi skulle göra efterrätt i och så fick han ett dilemma; Antingen skulle han åka därifrån ensam ELLER med mig och sånna-man-göra-egna-isglassar-i. Han valde det sistnämnda! Senare på kvällen var vi hos mamma och grillade, drack vin och spelade När och Fjärran. Ett spela som jag kunde 3 frågor av ca; 250 som vi gick igenom under kvällen. Men det var kul iallafall! Dessa bilder är även dom stulna från Ida och sista bilden härmar Ida, Dessie som hon och hennes kompis skrattade åt hela kvällen!

   



På söndagen var det grillning hos Jockes vän Håkan. det var väldigt mysigt och jag träffade många som jag aldrig träffat förut. Vi spelade kubb och RappaKalja, vilket var betydligt lättare än När och Fjärran.

Igår (måndag) var vi trötta/bakfulla efter helgen så vi bestämde oss för att sova så länge som möjligt och därefter gick vi på bio (IGEN, fjärde gången på 4 veckor). Denna gång såg vi: RACE TO WITCH MOUNTAIN och den var bra!

SF Bio: Race to Witch Mountain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0