Nu dör jag...

...var min tanke som jag hade i skallen under hela joggingrundan! Japp, istället för att åka till gymmet gick jag ut och joggade. Jag valde att springa en slinga som vi sprang när vi gick i grundskolan eftersom jag tänkte att den är nog lagom till att börja med, eftersom det var typ 7 månader sen jag joggade sist och dessutom var jag ju öiten när ja g sprang jut den rundan senast.

Men...för det första var jag rädd att någon förföljde mig (8.30 på morgonen? Ne, tror inte det!), för det andra kände jag inte igen mig alls och för det tredje var de såååå mycket längre än jag trodde.

Väl framme, efter att ha funderat på att hoppa i älven istället för att fortsätta jogga, kollade jag på klockan och tänkte: "nu har jag iallafall joggat 1 timma". Men nej, då hade jag sprungit i 25 minuter, men jag är stolt för det!  Det är ju skönt när man är färdig!

Nu blir det storstädning av min lägenhet, efter att ha nästan gråtit en skvätt så smutsigt det är överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0