Någon som kan drömtydning?

Inatt drömde jag nog den sjukaste drömmen på länge:
Det började med att jag och Jocke låg och sov, och helt plötsligt började en bebis skrika. Jag skulle gå och hämta den (det) eftersom Jocke ville att bebisen skulle ligga emellan oss. Jag gick till badrummet och tog upp en filt. "Bebisen" var inte en bebis, det var två små bajskorvar, typ små som kattbajs.

Väldigt underligt. Lite senare var jag i skolan och lämnade min bebis på något lekrum som fanns där, för att jag skulle ha seminarium. Innan seminariumet började, skulle det vara en modelluttagning på oss studenter. Vi fick gå in på led och jag sjöng högt: Nannnanaanaaana (ni vet, Top model låten), pinsamt. När jag skulle hämta min "bebis", var det inte längre en bajskorv, det var en sköldpadda! Som hela tiden skrek: Mamma, mamma, eftersom den fastnade på rygg och blev liggande där! Sen blödde den i nacken också eftersom det skavde så, när den blev liggande på rygg...


Sjuk dröm va!!! hur ska man tolka detta! Haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0