Monster i handfatet

Jag har städat hela dagen, jag har inte ens pluggat... Jag har undrat ett tag varför det tar sån tid för vattnet att rinna ner i avloppet i handfatet på vår toalett, men jag hittade nyss problemet. Det bodde  monster där inne, det såg iallafall ut så! Eller jag vet inte hur jag ska kunna förklara men det var som massa vårtor och slem....Usch va jag trodde att jag skulle spy... Men nu, efter jag petat med en massa föremål, är den borta...Puh!



Han bor inte längre i mitt avloppsrör!


Nu ska ner och slänga kartonger, sedan till affären och köpa lök kanske lite frukt till ikväll, hämta min nya Vila klänning, lämna filmerna vi hyrde igår, sen hem och laga middag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0