Begravd i plugg..

.. är vad jag är just nu, nu när solen skiner så måste jag sitta vid datorn och skriva...Suck, men det blir skönt när allt är klart, ganska snart faktiskt.

Idag träder vårat vad i verk. Jag har lovat Sanna att inte shoppa under hela april, inte ens köpa tights...Hmm kul! Men om det är nåt jag vill köpa måste jag ringa henne och fråga om lov och ge för och nackdelar. Haha, får se hur det går... Men jag har en blus som jag ska hämta ut på posten idag men den gills inte eftersom den kom igår dit men från och med idag får jag inte köpa annat än mat och sånt tråkigt! Och i utbyte så har Sanna lovat att hon ska kunna mitt mobilnummer utantill, jag har ju bara haft mitt nummer i 7 år men det är klart att de är svårt att lära sig, NOT!


 

"Inga kläder för mig..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0