Utekvällen

Nu är jag hemma igen och någorlunda pigg efter att ha sovit i typ 3 timmar! När jag gjorde ordning mig igår så tog ajg på mig min nya vita kläning och hällde upp ett glas rött vin som jag fick halsa innan bussen. Ingen bra ide och kasta i sig det eftersom typ halva glaset (5 droppar(!)) kom på min VITA klänning! Jag gör ALLTID så! Usch, blir sååå trött på mig själv, att man bara inte kanv vara ren i 5 minuter...Jag mötte Maria och Sanna i stan och gick till det de omtalade Razzia på Dance department, men det var inge vidare. Bra musik och så men inte så kul folk faktiskt! Så vi drog vidare till Berså, och där var det kul! Sov hos Sanna sen, där Jocke hämtade mig med sin Allsugnings lastbil! Hahaha....

Sitter vid datan nu med min Marabou Premium med hallonsmak och funderar på och ringa Maria och gå ner till tappen och äta...Mumma!



*Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0