Träna eller inte?

Hmm, sitter på jobbet (som vanligt) och funderar på om jag ska träna ikväll... Eller om jag ska lägga mig i sängen och läsa en bra bok? Hm..

Hoppas på att jag kommer kunan gå hem snart så jag hinner plugga lite innan jag ska träna (om jag ska träna!)... Tänkte jag skulle göra mig en kopp te med honung i! Mumma...

Åhh! Vet ni vad jag ska göra när jag fyller år?! Jag ska till Polen. Så länge som jag har tjötat om det där jäkla landet! Haha, så vi kommer troligvis åka den 2 november och kommer hem den 4 november, så egentligen är jag ju inte borta på min födelsedag men det blir en rolig helg iallafall. Hoppas på att hitta många fina kläder och massa skor! Haha...



Gdynia i Polen!



/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0