Sömnlös?

Jag har inte somnat än. Alvin ligger i sin säng och gnäller lite till och från så jag tänkte vänta ett tag med att sova så jag slipper bli väckt hela tiden.

Idag har vi fikat hos bästa Carin. Alvin röjde i hennes hus, stökade ner och kladdade på hennes duk. Men vi hade trevligt ändå.

Efter fikat åkte jag och Alvin till Lerum och handlade och till kåhögsgård för att köpa spån.

När vi äntligen var hemma lagade jag mat och tränade intervaller på löpbandet.

Mycket som vi fått gjort denna dag. Imorgon blir det backaplan med Jasmine och sen lunch med Maria.


Kommentarer
Postat av: Carin

Haha, ja, vi hade trevligt ändå. Och det gör faktiskt inte att han röjde runt i huset :)

2012-04-26 @ 10:13:42
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0