Brun-utan-sol?

Efter att ha titta igenom de senaste partybilder insåg jag tre saker.
1. Jag måste sola (Eller sluta ha Maria som kompis, och det är i och för sig mindre cancerframkallande, tror jag..)
2. Jag måste göra nåt åt mitt babyhår i pannan, som aldrig ligger det håll som det andra håret gör!
3. Sluta ta så många partybilder! De är sällan snygga och det slutar med att det bara är kort på mig eller Maria (Förr var det Sanna också, men efter Malmöflytten är svårt att få henne på bild en kväll i Göteborg).





Kommentarer
Postat av: Maria

Du får inte sluta ha mig som vän, du e ju min bästa mänskliga kompis! <3 tycker du ska köra på brun utan sol :)

2010-01-07 @ 12:35:26
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0