Äntligen hemma

Äntligen har jag landat i soffan. Det blev en lång dag idag. Imorse grejade vi hemma och lagade pastagratäng så middagen skulle vara färdig när Alvin och Jocke kom hem.

Sen åkte jag och lämnade av Alvin hos sin mormor och åkte vidare till skolan. Examinationen i skolan gick helt ok. Hade kunnat prestera lite bättre men är iallafall godkänd på kursen.

Efter skolan åkte jag hem och tog över Alvin för Jocke skulle på möte. Jag och Alvin lekte lite sen åkte vi till Ica Lerum och storhandlade. När vi väl var hemma så drog Jocke till gymmet och jag brände lite fett på bandet.

Hektisk dag med andra ord, men imorgon skall vi greja i trädgården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0