Onsdag

Idag har vi vart på öppna förskolan. Alvin var helt lyrisk och väldigt duktig. Han lekte, var snäll mot de andra barnen och satt med på hela sångsamlingen. Efter det gick han hem en lång bit. Säkert 600 meter (långt för de korta benen!). Han somnade direkt vi kom hem och jag åkte ner till gymmet. Gick sådär idag, fick ont i bröstet när jag sprang på bandet. Kan vara för träningsvärken efter "överkroppsträningen" igår eller en förkylning på gång. Efter det körde jag ben och lyckades såklart sträcka mig, tror jag, fick ont i låret iallafall. Får se om det blir träning imorgon...

Lagade supergod paj till lunch: kyckling, champinjoner, purjolök ock broccoli. Mumma!

På eftermiddagen fick jag besök av Karin och söta Alfred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0