Barnmorskan

Idag har jag vart hos barnmorskan. Det var inte så farligt som jag trodde, hehe. Efter det åkte jag till Maria och drack lite kaffe sen ringde Karin och ville ta promenad. Eftersom jag har vart förkyld hela veckan gick vi bara en liten sväng, men det var väldigt trevligt att få prata av sig.

När vi väl var hemma drack vi lite till kaffe och sedan kom Ida och lämnade fler bilder på Alvín som hos tagit. Så fina! Tack älskade syster, de är jättefina!

Nu ska jag få Alvin att vila en stund innan han ska äta sitt sista mål. Under tiden som han vilar ska jag plocka undan hemma, för imorgon är det STORSTÄDNING som gäller. Skön att ha städat innan helgen.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0