Underbara kväll!

Just det ja, jag bloggade ju om att vi skulle på bröllpsfest och nu har vi varit det! Kvällen var jätterolig och allt var så vackert.. Grät några tårar och partade natten lång...Jocke, jag vill gifta mig!!!

 




Äta korv mitt i natten!


  
Tanka och åka bil!

Konstigt nog så kollar jag på tidpunkten på dessa kort och senaste kortet är taget 02.45... Antti som körde hem oss sa att han klockan var typ 05.00 om jag inte minns fel (vilken i och för sig är troligt!), kan det vara så att de sa så för att jag skulle åka hem tro? Höhö...Roligt var det iallafall!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Nice baby! :) Klänningen är verkligen ur snygg :)

2010-09-14 @ 19:58:09
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/
Postat av: Koko Karin=)

Fiiin i den svarta klänningen!!!

2010-09-15 @ 08:19:57
Postat av: Lina

Tackar brudar!

2010-09-15 @ 10:13:13
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0