Innebandy

Igår var det jobb till 23.00 sen efter det blev det plugg i 3 timmar. Jag avklarade 2 inlämningsuppgifter som jag trodde skulle ta evigheter, men icke, det gick snabbt och faktiskt ganska lätt.

Just nu sitter jag framför datorn och äter frukost.
Nu blir det innebandy till 10.20 och efter det har jag fått sällskap till stallet av käraste Carin. Ska blir mysigt och rida en sväng, om det inte ösregnar då...



Haha, hittade den bild på datorn, vilken fläskläpp jag fick förra säsongen på en av matcherna.. Dessutom, samma match, så ramlade jag över sargen och fick sargkanten på helt fel stället! ;) Hoppas inte på att få en sådan fläskläpp idag, om det händer, så lovar jag bilden! Höhö...


Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: abu

haha fan va stor xD

2010-09-18 @ 14:48:18
URL: http://wisemen.se
Postat av: Carin

Höhö, det kommer jag ihåg, den där fläskläppen! Haha :D

2010-09-18 @ 16:38:08
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0