Dagen

Idag har vart en lång dag. Jag åkte till skolan imorse för att möta upp min handledare som jag ska ha i min C-uppsats. Hon var väldigt trevlig och nöjd med mitt PM som jag skrivit. Det ska bli väldigt skönt att komma igång med uppsatsen.

Sen lunchade jag med mig själv och satte mig i skolan och skrev nästan klart mitt utvecklingsarbete. Därefter gick jag till biblioteket och letade böcker om språkstörningar (C-uppsats ämnet).

När jag var lagom trött i huvudet gick jag en sväng på stan. Köpte två par leggings, en halsduk och en makeup remover. Visar i bilder senare...

Om 1½ timma skall vi på sektionsmöte i innebandy. Efter det blir det SÄNGEN!
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0